Home / Doporučujeme / Trendové reklamní tašky jako způsob propagace

Trendové reklamní tašky jako způsob propagace

Chystáte velkou firemní událost? Plánujete se zúčastnit nějaké konference? Chcete mít stánek na veletrhu? V takovém případě byste neměli podceňovat ani důležitost reklamních předmětů, kterými obdarujete potenciální i stávající zákazníky, ba dokonce obchodní partnery. Pokud navíc dárek vložíte do reklamní tašky, máte vyhráno.

Co se rozumí pod výrazem reklamní tašky? V podstatě se jedná o moderní a kvalitně provedené tašky, na nichž je natisknuté vaše logo, klidně i s názvem společnosti. Velice důležité je, aby byl potisk v souladu s vaší firemní identitou, neboť v takovém případě si potom veřejnost spojí danou tašku právě s vámi.

Reklamní tašky nejen na promo akce

S reklamními taškami zabodujete na různých událostech a akcích, ovšem představují i perfektní nástroj pro B2B komunikaci. Chystáte se na důležitou pracovní schůzku? Přemýšlíte, že svému partnerovi vezmete nějaké překvapení? Vložte ho společně se všemi dokumenty do reklamní tašky, a potom mu ji předejte. I maličkosti, jako je tato, mají smysl a význam, což v marketingu platí dvojnásobně.

V daném segment působí společnost VAN GILLERN, která má dokonalý přehled o tom, jaké reklamní tašky jsou trendy a působivé. Právě proto s ní spolupracují velcí hráči, jako jsou Adidas, Tescoma a Pietro Filipi.

Jaké tašky máte na výběr?

V nabídce jsou různé druhy reklamních tašek. Záleží na tom, jak těžké předměty v nich plánujete přepravovat. Pro lehčí zboží se doporučují tašky s nezpevněným průhmatem bez dna, případně se složeným dnem. Nejvíce žádané jsou však ZUD tašky s průhmatem se složeným dnem. Pro vyšší nosnost se doporučují tašky s páskovým držadlem a složeným dnem.

VAN GILLERN je odborník, jenž vám dokáže s výběrem dokonale pomoci a poradit. V jeho nabídce najdete kromě jiného i balící fólie a další plastové obaly.

About angelo

Leave a Reply